Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: Kevin & Danielle

08 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!!

Nou we zijn veilig aangekomen! Wat een vochtige bedoeling hier haha! We stapten het vliegtuig uit en het regende!! Haha!! Daartegenover was het wel 26 graden!

Maar goed...over de reis:
Het begon niet zo heel leuk want we hadden meteen al anderhalf uur vertraging helaas. Maar goed, dat hebben we maar voor lief genomen. Verder hebben we een goede vlucht gehad met hier en daar wat turbulentie. Om kwart voor zeven lokale tijd zijn we geland. Eenmaal op het vliegveld moesten we onze visa nog laten checken. Dat gaat hier niet in een heel rap tempo kunnen we je vertellen! Toen dat eindelijk achter de rug was zijn we op zoek gegaan naar onze taxichauffeur en ja hoor, hij stond netjes klaar zoals afgesproken met onze naambordjes en konden we vertrekken richting Paramaribo.
De rit duurde ongeveer een uur! Het verkeer kent hier geen regels en oh..wat raar om aan de linker kant te moeten rijden!!! Maar goed, na een uur kwamen we dus aan bij ons appartement. Onze huisbaas en huisbazin stonden ons al op te wachten!! Wat een warm welkom van deze mensen!! Echt heel erg leuk!
Na de koffers uitgepakt te hebben en een klein beetje opfrissing zijn we met de huisbaas (we zijn allebei even vergeten hoe hij heet) naar het centrum gereden. Hij heeft ons een beetje uitgelegd waar alles zit en dergelijke. Vervolgens hebben we bij de Pizza Hut (jaja, ook hier hebben ze die) heerlijk gegeten! Toen we eenmaal weer thuis waren, zijn we lekker gaan slapen want het was echt een hele lange, vermoeiende reis.

Nu, de volgende ochtend zijn we van plan om even fietsen te huren en eens op onderzoek uit te gaan! We willen natuurlijk even wat cultuur snuiven nu ;-)

Dus....we laten het voorlopig hier even bij....Jullie horen snel weer van ons!!

xxx Kevin en Danielle

• 08 Maart 2009 - 17:40

Patty:

heee kevin& danielle!

mooi dat jullie heelhuids aangekomen zijn. inderdaad iets minder door die vertraging maar ach, je bent er nu toch uiteindelijk! hoop dat jullie daar een super tijd hebben, ik volg jullie hier!

liefsss, patty en de rest!

• 08 Maart 2009 - 20:00

Beyoncé:

Hee shakira & kfin

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen! Ik hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan! Ik zal jullie verhaaltjes op de voet volgen heur! Geniet ervan!:)

Liefs Marlou

• 08 Maart 2009 - 20:01

Marlou:

Btw, my shoe is still broken:P

• 08 Maart 2009 - 21:29

Luke:

Daantje en Kevin,

gelukkig, ook goed aangekomen. De dag gaat helemaal goed komen kan ik je beloven. Houd je nog wel op de hoogte. Good luck, en ik wacht al op jullie volgende berichtje.

X Luke

• 09 Maart 2009 - 08:17

Werner & Marleen:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn daar!

Geniet ze! Wij genieten mee door jullie verhalen!

Kxs

• 09 Maart 2009 - 10:21

Marco,Monique & Kids:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Maak er een leuke maar vooral ook leerzame periode van.

Gr. Marco, Monique, Luc en Kurt

• 09 Maart 2009 - 13:43

Ome Ad & Tante Anita:

Zoals ik net heb gelezen goed aan gekomen gelukkig.
    Geniet er van en wij leven met jullie mee met de verhalen die julle voor ons opschrijven.
    Groetjes hier van stampersgat

• 09 Maart 2009 - 16:08

Peter En Elly:

Hoi Kevin en Daniëlle,

Hoorde gisteren van Scott dat jullie een eigen side hebben. Heb hem natuurlijk even doorgelezen. Heel leuk.
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen en ik geloof best wel dat het heel vermoeiend was en dan op Schiphol ook nog langer wachten.
    Geniet van de komende maanden.
    groetjes Oom Peter en Tante Elly en de rest van de van Dorstjes.

• 09 Maart 2009 - 16:11

Mark:

Hee kevin en daan!

Goeie reis gehad las ik. (op de vertraging na dan) Nou maar hopen dat de stage een beetje bevalt he. Maar dat zal wel goed komen denk ik. 26 graden is ook niet verkeerd denk ik zo. En als er na de regen zon komt kan het helemaal niet meer verkeerd gaan he. Nou veel plezier en succes op jullie stage.

Groetjes Mark

• 09 Maart 2009 - 16:23

Niels & Marlies:

Hoi Kevin & Danielle!

Blij dat jullie goed aangekomen zijn! Iets minder dat het niet helemaal soepeltjes ging maar daar kan je toch niks aan doen he!

Hoe bevalt het daar allemaal??

Jullie huisje enzo?
    En het eten?
    En de mensen?

Warm daar zeker wel..?

Zijn jullie al bezig met stagelopen??

Nou heel veel succes verder en khoop dat we snel wat horen!

Veel liefs en Groetjes!
    xxxxxxxxxxx

Niels & Marlies

• 09 Maart 2009 - 23:29

Fleur Y Nynke :

Olaa tortelduifjes!
    Dat cultuur snuiven gaat wel lukken met de Pizza Hut tegenover hè! :P Haha nee, wij zijn jaloers, wij willen ook fietsen! Maar alleen als je suïcidaal bent is dat hier aan te raden!! We houden contact!!! :D
    Missen we Dinobaby al?? :D
    xxxx

• 09 Maart 2009 - 23:31

Fleur Y Nynke :

ps. daniëlleloveskevinforevahinparamaribo.NWLY.NTB!!!

• 10 Maart 2009 - 08:29

Mama En Papa Laros:

Hoe was het op stage gisteren.
    Hebben jullie nog geprobeerd om te bellen.

Kusjes xxx

• 10 Maart 2009 - 10:17

Adrie Broos:

hoi kevin en danielle

maak er een mooie tijd van
    leuk om jullie zo te kunnen volgen

groetjes adrie broos[moeder van christian]

• 10 Maart 2009 - 11:24

John En Debby:

Heej lieve schatten.
    Fijn te lezen dat het goed is gegaan.
    Ons feest was heel gezellig jullie kunnen de foto's op hyves zien.
    Jammer dat jullie er niet waren maar dat maken we volgend jaar wel goed met om tamaar haar bruiloft.
    Heel veel plezier daar en tot snel.

Dikke kus de Klepkes

• 10 Maart 2009 - 13:28

Rachel:

Hee Kev and Daan. !

Alles gezellig daar in dat verre Paramaribo? Jullie zijn nu lekker aan het werken. ! haha. Ik zit nu gezellig met Marnie te puzzelen! hihi. Marne mist Ome Kenne & Tante Daaan heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg! hihi.

Nou,. Nog heeel veel plezier daar in dat gezellige Paramaribo!

Groetjes, Rachel, Marne & de rest.! x

• 10 Maart 2009 - 13:32

Suus:

ha lieve sussie en schoonbrotha...hoe gaat het met de enge diertjes snachts.... hebbie er al n paar gevangen of niet? hoe was je eerste stage dag? kusie van je zussie

• 10 Maart 2009 - 13:45

Suus:

ow jah.... daan en kevinos... ik heb voor lullie wat extra foto ruimte en videoruimte gekocht! ben benieuwd of je het al gekregen hebt! laat maar even weten! kussie van mij

• 11 Maart 2009 - 14:43

Danielle:

Hoi Kevin en Daan!

Helemaal gesetteld daar in Paramaribo? Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Ook al aan het werk inmiddels heb ik begrepen? Hoop dat het leuk gaat worden daar, maar ik denk dat dat wel gaat lukken. Veel plezier en succes nog daar en ik hou jullie site bij!

Groetjes Danielle (Beerendonk ;) )

• 11 Maart 2009 - 15:23

Mark En Sharona:

Hey Kevin en Danielle!

Wij willen jullie nog even veel plezier wensen in Paramaribo! Veel succes en we volgen jullie site op de voet;-)

• 11 Maart 2009 - 18:07

Nynke Y Fleur:

Ola!
    HHm balen.. maar er komt ook vast wel zon aan voor jullie! Vandaag even geen zon.. maar verder wel lekker weer gehad:D! Veel plezier daar! En Leuke foto's

xx

• 11 Maart 2009 - 19:28

Mark:

Heey Dame en Heer,

Niet om het een of het ander hoor, maaruh ik vind dit wel een héél groot zwembad bij jullie appartement als ik dat zo zie op de foto's :P
    Hoop dat de stage een beetje bevalt.

Groetjes Mark

• 12 Maart 2009 - 20:20

Pap En Mam Boere:

Hallo lieverds,

De lange reis gelukkig achter de rug en helemaal gesetteld.
    Nu gaat de grote uitdaging beginnen voor jullie!!
    Tot nu toe maken jullie een opgewekte en vrolijke indruk.
    Veel succes en geniet er maat lekker van samen!

Groetjes en xxxxxxxx