Afscheidsfeestje!!! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje!!! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje!!!

Door: Kevin & Danielle

01 Maart 2009 | Nederland, Oudenbosch

Nou, wat een avond gister!! (28-2)

Onze gezinnen hadden voor ons een surpriseparty georganiseerd! Hoe leuk!!! Een korte samenvatting van hoe en wat:

Twee weken geleden kregen we van Kim en Christian (zus en zwager Kevin) een uitnodiging voor een avondje uit omdat we af en toe op de kids passen. We mochten alleen niet weten wat we gingen doen. Gister was het dan zover...we moesten om kwart over zes in Stampersgat zijn en werden daar opgehaald! We zijn richting Roosendaal gereden om wat te gaan eten. En ja..waar we naar toe gingen: Mac Donalds!! Heerlijk gegeten! Na het eten hebben we Marne naar huis gebracht en werden we plotseling geblinddoekt! Oh god...Waar gaan we naartoe dachten we allebei! Na een ritje van een kleine tien minuten mochten we de auto uit en werden we 'geleid' naar de plaats van bestemming. Ineens klonk het Wilhelmus en mochten de blinddoeken af! Surprise!! Er was voor ons een feestje georganiseerd door onze ouders en zussen! Echt heel erg leuk! We kregen allebei een T-Shirt met een KLM vliegtuig erop en de tekst: Paramaribo, here I come!
Ook hebben we nog een kussensloop gekregen waarop foto's van het thuisfront afgedrukt zijn zodat we in ieder geval elke dag even aan ze denken!!! We hebben nog meer cadeautjes gehad, maar het lijkt ons overbodig dit allemaal hier te schrijven aangezien het toch al een flink verhaal aan het worden is!! En nou zijn we nog niet eens in Suriname!!

Maar via deze weg willen we iedereen die aanwezig was bedanken voor de topavond van gister en in het bijzonder natuurlijk: pa & ma Laros, pa & ma Boere, Kim & Christian, Tamara & Geoffrey, Suus & Joost!

Nogmaals: het was top!!

Liefs,

xxx

Danielle & Kevin

PS: nog zes nachtjes slapen!!!!

• 05 Maart 2009 - 16:51

Ries En Marly:

Hey Danielle en Kevin,

De laatste dagen thuis! Geniet nog even van de lieve mensen om je heen. Wij wensen jullie heel veel succes, geniet van alle nieuwe indrukken en maak er iets moois van! Wij kijken uit naar jullie verhalen.
    Lieve groeten,
    oom Ries en tante Marly

• 06 Maart 2009 - 07:36

Rins:

Heb jullie "site" gevonden!! Have fun!

Groetjes Rins en Iris

• 07 Maart 2009 - 15:53

Royke En Ilona:

Hey Zjeffrey en danielle

Veel plezier en heel veel succes daar in Paramaribo.
    n Zjeff, we zullen ons best doen voor de derde of tweede plek in de competitie. Ik zal de uitslagen wel laten weten via die geweldige digitale snelweg.

Groetjes Royke en Ilona