Nog twee weken!! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu Nog twee weken!! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu

Nog twee weken!!

Door: Kevin & Danielle

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2009 | Nederland, Oudenbosch

Nou, het gaat nu wel heel dichtbij komen! Nog twee weken en dan zijn we in het heerlijk warme Paramaribo!!

Afgelopen week hebben we weer veel contact gehad met Bastiaan, onze stagebegeleider. We hebben afspraken gemaakt over wanneer we kunnen starten met de stage en over het project dat we gaan draaien daar. Het project heet; "Bewegen op Recept" en is gericht op diabetes patiënten.


Nog een weekje vakantie nu, daarna nog een weekje naar school en dan gaat ons grote avontuur beginnen!!


We hebben er zin in!!


Groetjes

Kevin en Danielle

  • 22 Februari 2009 - 09:36

    Joost Saris:

    zijn jullie nou nog niet weg hehe!!!

    ik wil jullie heel veel succes wensen daar in verwegistan! en natuurlijk genieten samen,,, alvast een voorproefje!

    kevin:op jou zal ik er eentje drinken
    danielle: voor jou eet ik een lekkere zak zoute popcorn haha
    veel plezier allebei!
    groetjes joost

  • 22 Februari 2009 - 11:43

    Fleurie:

    Haa Vriendjes!

    Eerst nog even feesten en afscheid nemen in Nederland en dan vliegen:D!
    Carnavalse! x

  • 27 Februari 2009 - 12:43

    Werner & Marleen:

    Wij zullen jullie zeker volgen! Succes alvast!

    Daan, super dat je - op de valreep - nog heb leren kennen tijdens carnaval!

    Kxs!

  • 27 Februari 2009 - 18:06

    Pa & Ma:

    Ja, het begint nu echt op te schieten, nog 1 week, en dan kunnen we jullie eindelijk op het vliegtuig zettten. Om er zeker van te zijn dat jullie instappen zullen we tot het laatste moment op Schiphol blijven
    We wensen jullie in ieder geval veel plezier de komende 3 maanden, met dit avontuur in het verre Suriname

  • 27 Februari 2009 - 20:36

    Patty:

    heee people.
    ik hoop dat jullie 3 super maanden gaan beleven daar in suriname, maar ik denk dat dat helemaal goed gaat komen! en natuurlijk ga ik jullie hier volgen haha, wel veel foto's plaatsen enzo he! nou, veel plezier, ik weet niet of ik jullie van tevoren nog zie maar anders alvast heeeel veel plezier en succes in paramaribo!

    liefs, patty

  • 28 Februari 2009 - 20:46

    Wilma:

    Hoi Kevin en Daantje,
    Eindelijk is het zover. Jullie hebben er lang naar uit gekeken! Het is heel fijn dat jullie er samen naar toe gaan.
    Ik wens jullie veel succes en plezier in dat verre land. Ik zal jullie berichtjes zeker lezen. x Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudenbosch

Actief sinds 11 Feb. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20562

Voorgaande reizen:

07 Maart 2009 - 05 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: