Korte mededeling: Op naar de jungle! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu Korte mededeling: Op naar de jungle! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu

Korte mededeling: Op naar de jungle!

Door: Kevin & Danielle

26 April 2009 | Suriname, Paramaribo

Beste allemaal!

Even voor jullie een korte mededeling aangezien we dit niet in onze vorige bericht geplaatst hadden!

Vanaf aanstaande dinsdag zijn wij wéér op vakantie tot en met donderdag!

Het is namelijk eindelijk zover: we gaan de jungle in drie dagen!! We beginnen met een vier uur durende busrit richting Brownsberg (een berg midden in de jungle). Vervolgens gaan we de Brownsberg "beklimmen" om daar te overnachten. Het schijnt er erg mooi te zijn dus we zijn benieuwd! De volgende dag vertrekken we weer met de bus naar Isadou; een vakantieoord in het midden van de rivier. Dat wordt dus chillen daar!!!! Daarna gaan we naar JawJaw met een korjaal. In JawJaw is een marrondorp waar wij een bezoek aan gaan brengen (marron=bosneger). Dus dat betekent nogmaals even de Surinaamse cultuur proeven vanuit het binnenland van Suriname!!

Oke, nu stoppen we ermee anders is het volgende verhaal geen verrassing meer!! 30 april zijn we weer terug in Paramaribo.....dus.......tot dan!!

Kevin & Danielle

• 26 April 2009 - 20:26

Patty:

oeh. spannend. lekker de jungle in haha, ben benieuwd wat jullie daar allemaal tegen gaan komen! veel plezier!

• 27 April 2009 - 08:14

Carissa:

heey heey,

lekker de jungle in.. gaaf joh!!

ik ben lekker aan het werken op buitenbad!! bevalt erg goed daar xxx tot snel weer

• 27 April 2009 - 11:40

Isolde En Temilja:

heey hallo

Ja bij ons alles goed. lekker dat jullie een paar dagen weg gaan.

Onze foto's blijven nog geheim we zetten zo veel op de site dat we nog wel wat willen showen. kan jullie wel verzekeren dat het hier super mooi is. geniet nog even van de laatste weken.

Groetjes

• 27 April 2009 - 13:31

Mark En Sharona:

Alsof jullie al niet actief genoeg zijn, gaan jullie ook nog eens aan een liaan slingeren....

Als dat maar goed afloopt;-)

• 03 Mei 2009 - 11:12

Maarten(DAM):

Hey Kevin en Danielle,
    Even een bezoekje van mij aan jullie site. Hele toffe verhalen en foto's al na zo'n tijd! Jullie zijn inmiddels ook al over de helft... iig geniet nog vollop en succes met jullie project! Ciao, xx