Nog 3 weken!!! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu Nog 3 weken!!! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van kevinendanielleinparamaribo - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!!!

Door: Kevin & Danielle

11 Februari 2009 | Nederland, Oudenbosch

Nog drie weken en dan is het eindelijk zover!!! 7 maart vertrekken we (Kevin en Danielle) voor drie maanden naar Suriname om daar stage te gaan lopen! We gaan stage lopen in fysiotherapiepraktijk Boeroeswing in Paramaribo.

De voorbereidingen zijn in volle gang! Tickets zijn geregeld, visum is geregeld, inentingen hebben we allemaal gehad, appartement is geregeld enzovoort enzovoort....

Dus...........aankomende drie weken zijn we nog erg druk met de laatste dingen te regelen maar daarna heel veel genieten in het warme en zonnige Paramaribo!!!

Groetjes...

Kevin & Danielle

• 12 Februari 2009 - 07:37

Fleur Y Nynke :

Hee DaniellelovesKevinforevahinParamaribo!
    Jullie hebben ook meteen een goed welkomsbericht, moeten wij nog even aan sleutelen.. Tot strakss xxx

• 12 Februari 2009 - 09:48

Joeri:

Hej lekker stelletje!! Alvast veel plezier daar in suriname;) ik zou de zeer moeilijke en geavanceerde taken van de intro wel van jullie overnemen ;) haha. Ik wens jullie een hele goede reis en zou de site volgen. xxx joeri

• 12 Februari 2009 - 10:39

Onbekend ?:

Begin de nauw al mee oe rotzooi,wat tog efkes,ge bent nog nie weg,deuzen

• 12 Februari 2009 - 21:16

Mam:

Nog 3 weken, spannend,
    wat zullen we jullie toch missen!!!!!!!!!!!!
    Die boodschappen, de hulp in de winkel, jullie aanwezigheid thuis.
    Maar dit maak je maar een keer in je leven mee, dus ga ervoor en zorg dat je weer heel terug komt met heel veel nieuwe ervaringen.
    Heel veel succes lieverds. xxx

• 15 Februari 2009 - 16:00

Ruben:

Heej Danielle en Kevin!

Ook ik wil jullie heel veel plezier maar natuurlijk ook veel succes wensen in Suriname:)

Ik verwacht wel dat jullie terugkomen met een surinaams accent;)

Xxx Ruben

• 15 Februari 2009 - 18:55

Paul:

Hee talenten,

Heel veel plezier en ik hoor dat jullie een geweldige tijd doormaken in Paramaribo! Zorg ervoor dat je alles nog kunt navertellen, want ik ben benieuwd naar alle leuke en gezellige verhalen!

Spreek jullie binnenkort nog wel, voordat jullie weg zijn ;)!

Groetjes thuis! Xxx

• 16 Februari 2009 - 10:38

Kim:

Wel regelmatig even chatten met ons hé. Hoeveel tijdsverschil is er eigenlijk?

Groetjes Kim

• 16 Februari 2009 - 16:20

Chantal:

Dat schiet ook al op he!Leuk dat ik jullie belevenissen ook mag zien, zal het goed bijhouden hoor! Alvast heel veel suc6 en geniet er maar lekker van!! Maar ik zal jullie vast nog wel tegenkomen voor die tijd ;)

• 18 Februari 2009 - 08:20

Joost:

Eey Swah!

Heel veel plezier in Paramaribo!! Zal niet z'n probleem worden waarschijnlijk...

Succes met de laatste voorbereidingen en alvast een goede reis!

• 19 Februari 2009 - 19:43

Tamara:

Lellebelfrikandel en kevin het paard...

Hier dan eindelijk een bericht van mij. Erg leuk om jullie te gaan volgen via deze website!
    Het wordt vast een heel avontuur: zover weg en zo lang ook! Toch zullen die maandjes omvliegen, dus geniet er met volle teugen van.

dikke kus van je zus

• 21 Februari 2009 - 09:05

Suus En Joost:

lieve daantje en kevinos,
    wij willen jullie heel veel succes wensen in Paramaribo! lekker van genieten en leren natuurlijk samen! ik zal blij zijn als jullie weer terug zijn haha ! maar wat een ervaring voor jullie...ik mag nu nog 2 weken van lullie genieten en dan is het zover!! spannend......liefs je kleine zusje en schoonzusje dikke kus voor jullie